TRAINERS

Even voorstellen: Jan de Jong

Hoi allemaal, mijn naam is Jan de Jong, eigenaar van Tennis- en Padelschool. Ben inmiddels 41 jaren jong, woonachtig in Laar, Duitsland. Ik ben getrouwd met Joyce en trotse vader van 2 jonge kinderen, Noémi en Lars. Ik geef al meer dan 20 jaar tennisles met veel passie en speel ook al 28 jaar tennis met net zoveel passie! Ik heb les gegeven in Nederland, Zwitserland en in Duitsland bij zowel kleine verenigingen als grote verenigingen. Ik heb mijn KNLTB – A diploma in Nederland behaald en in Duitsland heb ik mijn DTB – B en DTB – C diploma (prestatietennis) behaald. Sinds 2018 heb ik een nieuwe passie gevonden genaamd Padel en heb in 2020 mijn Padelopleiding bij de KNLTB behaald onder toezicht van
Nederlands kampioen in Padel Bram Meijer. Mijn plezier haal ik uit het werken met alle niveau´s. Van beginner tot gevorderd en van jong tot oud. En ik probeer in elke les iedereen weer een beetje beter te maken. Mijn motto op de baan is go hard or go home, maar wel hard gaan met een glimlach..

Een sportieve groet en hopelijk tot gauw op de tennis- of padelbaan. Jan de Jong

Wie is Lysanne?
Hoi,
Ik ben Lysanne Stuiver en ik ben 17 jaar.
Ik ben opgegroeid in Emmer-Compascuum.
Mijn hobby is tennis, maar ik vind het ook erg leuk om te dansen.
Toen ik klein was deed ik ook aan volleybal, dansen en gym. Daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt, zodat ik meer kon gaan tennissen.
Op dit moment volg ik de opleiding tot tennistrainer en geef ik ook al les. Daarnaast train ik zelf heel veel.

Wanneer ben je begonnen met tennissen?
Op mijn 7e ben ik begonnen met tennis. Mijn eerste tennisles heb ik gekregen van Jan in Zwitserland. Daarna ben ik gaan lessen in Emmer-Compascuum.

Wat is je ambitie?
Ik wil zelf nog erg graag beter worden in het tennissen en hopelijk de top 100 van Nederland halen. Ook lijkt me het super gaaf om een keer een internationaal toernooi te spelen.

Een tip die je mee wil geven?
Een tip die ik graag aan jullie wil meegeven is, dat als je iets graag wil, je nooit moet opgeven tot dat je het maximale uit jezelf hebt gehaald.